האפי הוואר – Happy Hour עם דוכן אוכל

האפי הוואר בדוכן אוכל הינה חברה המתמחה בהגשת אוכל ייחודי בקונספט של אוכל סובב עולם טעים לכל אירוע. הם מציעים מגשי אירוח, דוכני אוכל או פוד טראק שניתן למקם  תחת כיפת השמים ועוד מגוון רחב של מנות אוכל סובב עולם. אם בחרתם לפנק את עובדי החברה בהפסקה קלה ממשך העבודה השוטפת כמו Happy hour תוכלו ליצר עבורם חוויה מגניבה וטעימה בדוכן אוכל חלבי שתבחרו.

מתכננים האפי הוואר לעובדים שלכם?

הדרך הבטוחה ביותר להבטיח את הצלחתכם בהפקה הקטנה שאתם מעוניינים להשקיע בעובדים שלכם היא על ידי הזמנת מגשי אירוח חלבי למשרדכם או למקום בו אתם מקיימים את הפעילות. חברות רבות מוצאות לנכון להזמין מגשים חלביים לעובדיהם משתי סיבות עיקריות, האחת, המנות יחסית קלילות וניתן להמשיך לעבוד בערנות לאחר מכן, השנייה, ללא מאמץ ובצורה שוויונית אתם מאפשרים לצמחוניים שבנכם ליהנות מאותם המנות שהזמנו לכולם מבלי שירגישו חריגים או שונים.

איפה ניתן להזמין מגשי אירוח חלבי?

מגשי אירוח חלבי ניתן להזמין מאתר Foodstandil.com בו תמצאו מגוון רחב למגשי איכות טעימים לפי הקונספט המתאים לכם. ישנו תפריט עשיר מאוד במנות חלביות שאתם יכולים להתאים ולגוון לאורחים או לעובדים שלכם. בנוסף למגשי אירוח חלבי תוכלו להציע גם קינוחים טעימים להשלמת החוויה עבור עובדיכם.

למה שווה להשקיע בעובדים שלכם?

ידוע כי עובדים המרגישים מוערכים מצד החברה שהם עובדים בה, מרגישים מחויבים יותר לתפקיד שהם ממלאים בחברה ומחויבים לחברה עצמה. מה גם שזה יוצר לעובד תחושת שייכות והאחריות לחברה גדל. גם אם אתם לא מעוניינים ליצור הפקה גדולה מידי לעובדי החברה, הזמנת מגשי אירוח של דוכן אוכל זו דרך קלילה לתת לעובדים את התפיחה על השכם שהם ישמחו לקבל בהפסקה קצרה מהעבודה השוטפת ובכך תתרום להווי החברתי בין העובדים.

למי מתאים האפי הוואר עם דוכן אוכל?

דוכן אוכל מתאים עבור כל מי שרוצה לפנק את הקהל שלו בין אם זה חברות המקיימות ערב צוות או בין אם החלטתם להפתיע את העובדים שלכם בדוכן אוכל – האפי האוור. המגוון הרחב מאפשר לכם בצורה פשוטה ונוחה להתאים את המנות לכולם.

תוכן עניינים
באנר השכרת ציוד לאירועים
השכרת ציוד לאירועים קטנים

אנחנו כאן בשבילך, מלא/י פרטים ומיד נחזור אליך!