לחמניות המבורגר איכותיות

לחמניות המבורגר איכותיות – אניני טעם חובבי בשר יעידו כי המבורגר טוב, לא מורכב מסתם עוד קציצה ירקות בתוך לחמניה, אלא שכל מרכיב במנה הזו חייב להיות איכותי בפני עצמו, כדי להרכיב את ההמבורגר המושלם, השלם, שלא יתפרק וכזה שעשוי בדיוק במידת העשייה הנכונה.

יש כאלו, חובבי הפשטות שיגידו שמספיקה קציצה בין שתי פרוסות לחם או פיתה וזו תיחשב למנת המבורגר לכל דבר, ויש שיהיו בררניים יותר וידרשו שהקציצה תהיינה איכותית ביותר, כאשר שאר התוספות פחות מעניינות אותן כמו לחמניות המבורגר שעוטפות את הקציצה והירקות.

אך אם תיקלעו לוויכוח הבלתי נגמר הזה עם חובבי המבורגר מושבעים, אלו מיד יתקוממו ויכעסו על אמירות שכאלו, כי עבורם זו מנה מנצחת עם מתכון מדויק שאין לזלזל בו, בטח כשמדובר בלחמניות המבורגר!

המבורגר טוב מחייב לחמניה, אחרת זהו סתם עוד כריך עם קציצה ששוכב לו מוגש על צלחת ללא כל ייחודיות קולינרית.

במאמר הזה נגרום לכם להבין למה לחמניות טובות נושאות עמן תפקיד חשוב ומשמעותי למנה בגאווה גדולה, ולמה לא כדאי לזלזל במקומן ההיררכי במנת המבורגר מוצלחת. חשוב שתבינו, שאם תנגסו פעם המבורגר להזמנה במסעדה כאשר לחמניות ההמבורגר במנת המסעדה הזו אינן איכותיות, מיד תיחשפו לכך שזה לגמרי עלול להרוס לחלוטין את המנה כך שלא תצליחו להנות ממנה, וזה כלל לא משנה כמה איכותי יהיה הבשר המרכיב את הקציצה.

תוכן ממומן: האפי הוואר – Happy Hour עם דוכן אוכלמגשי אירוח בשריים? יש חיה כזאת!מעשנת בשר מקצועית או מעשנה בייצור עצמי?דוכן המבורגר לאירועים

לחמניות המבורגר כמרכיב חשוב במנה

אחד הדברים הכי מבאסים זה לאכול המבורגר להזמנה שתאכזב אותנו כי הלחמניה מתפרקת ונופלת ממנה כל תכולת המנה,  או שהלחמניה יבשה ומתפוררת מדי בתוך הידיים שלנו, או כי כמות הרטבים שהצטרכנו להוסיף היא מטורפת כדי שנרגיש איזשהו טעם בפה.

כמומחים לבשר וקייטרינג ממרכיבים איכותיים בלבד, מבחינתנו, לחמניות המבורגר מהוות תפקיד חשוב בהנאה שלנו מהמנה והן מתחלקות לכמה סוגי לחמים.

הסבר של חן מזרחי להכנת לחמניות

מוזמנים להאזין וללמוד מחן מזרחי מחן במטבח, בסרטון תוכלו לקבל מתכון להכנת לחמניות מושלמות ורכות…

הלחמניות ששייכות לסוג הקלאסי והמוכר בקרב לחמניות המבורגר הן קשיחות מבחוץ אך רכות ובעלות מרקם ספוגי מבפנים. הן סופגות את הנוזלים במנת ההמבורגר היטב ומפנקות את בלוטות הטעם בכל נגיסה בטעמי הרטבים והירקות המשתחררים בחלל הפה.

לחמניות המבורגר איכותיות

עם זאת, יש גם לחמניות שנקראות בריוש שמתאימות וטעימות במיוחד בתור לחמניות המבורגר.
הן אווריריות ולרוב ללא גלוטן בגלל המרכיבים שלהן. הן מאופיינות בטעם מתקתק, קומפקטיות ורכות במיוחד. לאלו שפשוט מתים על מנת המבורגר טעימה ועסיסית ומתבאסים בכל פעם שהבטן מקרקרת אך הם סובלים מרגישות ואי סבילות לגלוטן, לחמניות להמבורגר בריוש הן הפתרון האידיאלי.

נכון שגם לזו יש את החסרונות שלה, כמו חוסר יכולת הספיגה של כל הנוזלים בהמבורגר ובהחלט צריך לדעת כיצד להכין לחמניות שמיועדות להמבורגר כאלו שיתאימו לגודל הקציצה ורמת הרטיבות של המרכיבים של המנה. חשוב לדעת שלא תמיד גם ניתן להשיג לחמניות המבורגר בריוש בכל מקום או כל סופר גם ברחבי הרשתות הגדולות בארץ, מה שמצריך מאיתנו לעיתים לנסוע רחוק כדי להשיג לחמניות טרם ההכנה שלהן, ומעכב את הציפייה לארוחת המבורגר להזמנה של כל המשפחה.

אבל, וזה אבל גדול, עצם העובדה שזו לחמניה טעימה בטירוף, לחמניה שעשויה ללא גלוטן וגם ללא שמרים, מהווים יתרון לכלל צרכני ההמבוגרים להתפנק על לחמניות המבורגר גם לאלו שחשבו שלא יכולים לעשות זאת, לא רק זה שהן גם קלות מאוד להכנה בבית, וזה מנצח את הקושי במציאתן בחנויות. הבצק יוצא פריך ומתוק, קל ומתמסר למגע וללישה וללא צורך בקימוח והתעסקות ארוכה מדי.

לחמניות בריוש הן ללא גלוטן וניתן להכין אותן עם או ללא שמרים לבחירתכם, וכאמור הן קלות במיוחד להכנה על ידי כל אחד ממש. כמו כן, ניתן לקשט את מעלה הלחמניה בשומשום או קצח לחובבים, מה שיאזן את טעמי המתיקות האופייניות לסוגי לחמים כמו בריוש. לאניני הטעם כדאי להקפיא ולשמור לפעם הבאה למי שהכין כמות נדיבה ל לחמניות המבורגר. בתיאבון!

תוכן עניינים
באנר השכרת ציוד לאירועים
השכרת ציוד לאירועים קטנים

אנחנו כאן בשבילך, מלא/י פרטים ומיד נחזור אליך!