מעשנת בשר משולבת גריל

עישון של בשר מתבסס על בישול ממושך בטמפרטורה אחידה יחד עם עשן שעוטף את הבשר ומעניק לו טעמים מיוחדים. כל עוד המעשנת פועלת בצורה תקינה היא תשמור על טמפרטורה אחידה ותהיה מלאה בעשן. על מנת לקבל את אותו טעם נפלא עליכם לבחור נכון בנתחים איכותיים, להוסיף תיבול עדין ובעיקר, להמתין בסבלנות. נתח בשר שהכנסתם עכשיו למעשנת יהיה מוכן לאכילה רק בעוד כ-3 שעות. אם אתם מתכננים להגיש בשר מעושן לאורחים כדאי להכניס את הנתחים למעשנת מראש. שימו לב שאפשר לעשן גם דגים.

מה זה מעשנת בשר משולבת גריל?

כמו חובבי בשר רבים אחרים גם אתם מתקשים להחליט האם הבשר הטעים ביותר הוא בשר על המנגל או בשר מעושן. מעשנת בשר משולבת גריל מאפשרת לכם ליהנות משני העולמות. אותו המכשיר ממלא את שתי הפונקציות כך שאתם יכולים גם לעשן בשר וגם לצלות אותו על הגריל. השימוש במכשיר פשוט מאוד וישנם רבים שנהנים מבשרים על הגריל ובשר מעושן מספר פעמים בשבוע.

מה חשוב לבדוק לפני שקונים מעשנת בשר?

  1. מידות תואמות למתחם החיצוני שלכם
  2. מד טמפרטורה מובנה
  3. חומר גלם איכותי
  4. שימוש נוח ובטיחותי
  5. מכשיר שכולל גם פונקציה של עישון וגם אופציה לגריל
  6. ווסת אוויר
  7. אחריות של היצרן

כדאי להציף אל החלק הפנימי של המעשנת ולבדוק היכן מניחים את הבשר והאם הקיבולת של התא אכן מספקת אתכם. אם אתם מתכננים לארח ערבי בשר לעשרות משתתפים – אתם זקוקים למעשנת גדולה.

מעשנת בשר בפיקניק

את המנגל חלקנו שומרים ברכב באופן קבוע. מעשנת בשר דורשת תא מטען גדול ואינה קלה לניוד. למרות זאת, אל תמהרו להרים ידיים ולוותר על בשר מעושן בפיקניק הבא שלכם. אפשרות אחת תהיה הכנה מראש של הבשר במעשנת הביתית. אפשרות נוספת היא קייטרינג בשרי שמציע בשר מעושן. טרנד הבשרים המעושנים יצר מציאות נפלאה בה אפשר למצוא כמעט בכל מרכז קניות גדול דוכני אוכל שמציעים בשרים מעושנים. אתם מוזמנים לעצור בדוכנים בדרך אל קמפינג בצפון ולרכוש בשר רך ועסיסי לארוחת הערב.

יום כיף זוגי לחובבי בשר

יש זוגות שאוהבים טיולי טרקטורונים בשטח, זוגות שאוהבים טיפולי ספא וזוגות שאוהבים לשבת בצימר, לא לעשות כלום ולאכול הרבה בשר משובח. יום כיף זוגי מושלם בעבור זוג שאוהב בשר יכלול בשרים מעושנים. קיימים היום צימרים שכוללים מעשנת בשר משולבת גריל בחצר כך שאתם מוזמנים לרכוש נתחי בשר או דגים בצרכנייה ולעשן בעצמכם את הבשר. אם אין לכם ניסיון קודם בעישון בשר כדאי לבקש הדרכה וסיוע מבעלי הצימר. סביר להניח שבתוספת תשלום בעל הצימר ימלא בעבורכם את המעשנת בנתחים משובחים ויתחיל בעישון עוד בטרם יצאתם לדרך. אתם תגיעו אל הצימר, תפתחו את המעשנת ותגלו טעמים של גן עדן.

למידע נוסף ראו גם: שולחן המבורגרים לאירועים

 

 

תוכן עניינים
באנר השכרת ציוד לאירועים
השכרת ציוד לאירועים קטנים

אנחנו כאן בשבילך, מלא/י פרטים ומיד נחזור אליך!